India is so close! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Rachelle Stark - WaarBenJij.nu India is so close! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Rachelle Stark - WaarBenJij.nu

India is so close!

Door: Rachelle Stark

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

01 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Gisterenavond zou ik eigenlijk heel vroeg gaan slapen. Maar ja, ineens wilde mijn vrienden mij nog een leuk afscheid geven! En zo kwam ik dus toch nog laat in bed, maar het was wel gezellig! Ben blij dat ze nog even langskwamen =]! Ook mijn zus Natascha en haar vriend Romano waren van de partij! Haha, iedereen doet net alsof ik nooit meer terugkeer!

Cynthia, Nina en Ruth (mijn vriendinnen) kwamen hier gezellig Bollywood muziek (en nog veel meer) bekijken en Ruth bracht zelfs wat paaseitjes voor mij mee voor onderweg tijdens mijn reis ^^! Heerlijk!

Maar goed, vroeg in de ochtend zal ik naar Schiphol vetrekken, voor mijn eerste verre reis ALLEEN! Ik begin in de hoofdstad Delhi en zo zal ik in de tussentijd steeds meer steden toevoegen! SPANNEND! Hope I survive hahaha!

Speak you guys soon <3!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Hallo, ik ben dus Rachelle die dezelfde passie als jullie deelt: REIZEN! Ik hoop vele bijzondere herinneringen te maken in de toekomst. Ik heb al een aantal landen bezocht waaronder bijvoorbeeld Egypte en Venezuela! Een aantal wishlist landen van mij zijn: India, Iran en Hawaii.

Actief sinds 26 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1042
Totaal aantal bezoekers 1845

Voorgaande reizen:

02 Maart 2014 - 31 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: